Selamat Datang ke Laporan Akhir Latihan Industri Blog :) TERIMA KASIH ,SILA DATANG LAGI..

Wednesday 6 April 2016

Latar Belakang

Enihcam  adalah sebuah syarikat baru dan diperbadankan pada 12 September 2006 yang mempunyai modal sebanyak RM100, 000. Tujuan utama mereka adalah untuk membangunkan perkakasan dan perisian pengajaran pendidikan dan peralatan latihan untuk sektor pendidikan seperti mekanikal, elektrik, kejuruteraan kawalan dan komputer latihan berasaskan. Mereka diuruskan oleh sepasukan tiga yang  layak dan pengalaman orang.

Pada Enihcam, kami bangga dalam membina dan mengekalkan reputasi yang kukuh dalam menyediakan penyelesaian sistem jumlah optimum untuk bertemu dan memenuhi keperluan sektor pendidikan dan jangkaan. Produk kami digunakan di universiti awam dan swasta, kolej universiti, politeknik, pusat-pusat latihan kemahiran, institusi teknikal lanjutan dan kolej.

Enihcam telah merintis pelbagai peralatan pengajaran yang bukan sahaja setanding dengan jenama yang terkenal dari segi keupayaan teknikal dan kualiti tetapi juga dipertingkatkan dengan antara muka komputer untuk keputusan eksperimen dipercayai dan tepat.
Permintaan untuk pendidikan berkualiti terutamanya dalam bidang khusus latihan kejuruteraan dan kemahiran telah mewujudkan permintaan untuk generasi terbaru peralatan pengajaran. Enihcam dapat menyediakan beberapa keperluan ini pada kos yang munasabah. Perkhidmatan selepas jualan dan alat ganti juga mudah didapati dan berpatutan.

No comments:

Post a Comment